سوالات پرتکرار

در این بخش به تمامی سوالاتی که در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی زندگی دیجیتال ممکن است با آنها مواجه شوید پاسخ داده شده است

چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی زرین پال با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی و توسط رمز پویا که قبلا آن را از بانک صادرکننده کارت خود فعال نموده اند پرداخت نمایند.
در صورتی که رمز پویا ندارید می توانید از طریق پشتیبانی واتس اپ روی سایت مشخصات سفارش خود را به شماره 09118989357 ارسال کنید و مبلغ سفارش را کارت به کارت نمائید.

نحوه ارسال سفارش ها به چه صورت و از چه طریقی صورت می گیرد؟

ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز و تیپاکس به تمام مناطق کشور صورت می پذیرد.

**سفارشات هر روز صبح تا ساعت 12 صبح ارسال میگردد.**

هزینه ارسال و بسته بندی سفارش چقدر است؟

هزینه ارسال توسط با اتصال به سیستم پست توسط ربات تعیین هزینه شرکت پست بسته به مسافت و وزن محصول متغییر میباشد که در فاکتور قبل از ثیت سفارش نمایش و لحاظ می گردد.

ارسال سفارشات بالای 400.000 تومان رایگان میباشد.

آیا امکان پرداخت هزینه سفارش درب منزل امکان پذیر است؟

بدلیل مشکلات ایجاد شده در این روش، مبلغ سفارش باید قبل از ارسال پرداخت شود و در حال حاضر امکان پرداخت درب منزل فراهم نمی باشد.

چه مدت زمانی طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟

معمولا بعد از پردازش سفارش و ارسال  بنابر مسافت بین 1 الی 5 روز کاری زمان می برد تا سفارش شما به دستتان برسد.

آیا برای خرید لازم است در فروشگاه اینترنتی موبوفان ثبت نام کرده باشم؟

خیر، الزامی به ثبت نام در زندگی دیجیتال نیست.
شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان و سپس زدن روی دکمه ((نهایی کردن خرید)) می‌توانید اطلاعات فردی و مشخصات ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را توسط درگاه های اینترنتی زندگی دیجیتال انجام دهید. با ثبت نام در زندگی دیجیتال می توانید از مراحل آماده سازی و ارسال سفارش خود توسط حساب کاربری خود آگاه شوید.

سفارش خود را چگونه از پست پیگیری کنم؟

اگر سفارش شما تا زمان تعیین شده به دست شما نرسید می توانید به دو روش پیگیری سفارش را انجام دهید:

روش اول) وارد حساب کاربری خود و یا پیامک های دریافتی خود شده و شماره مرسوله (عدد 24 رقمی) خود را کپی کرده و سپس به آدرس https://tracking.post.ir مراجعه کرده و با استفاده از شماره مرسوله، وضعیت بسته پستی خود را بررسی کنید.

روش دوم) از طریق واتساپ با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کرده و از همکاران ما بخواهید عملیات پیگیری مرسوله پستی را برای شما انجام دهند.

چطوری کالایی را مرجوع کنیم ؟

در صورتی که از محصول خریداری شده معیوب و دارای مشکل و مغایرتی باشد  در بازه 7 روزه از تحویل سفارش میتوانید با ارسال فیلم و عکس یه پشتیبانی واتساپ یا پشیبانی آنلاین تاییدیه عودت را دریافت و سفارش خود را عودت بفرمایید. مبلغ سفارش تماما عودت داده میشود.

**عودت فقط و فقط از طریق پست بوده و ارسال از طریق شرکت های دیگر قابل قبول نیست **

آیا امکان برگشت دادن سفارش در صورت پسند نشدن وجود دارد؟

در صورتی که از محصول خریداری شده خوشتان نیامد ظرف 24 ساعت باید آن را در بسته بندی اولیه قرار دهید و از آن استفاده نکنید و در اسرع وقت بسته را مرجوع کنید. پس از رسیدن کالا به انبار زندگی دیجیتال مبلغ سفارش به حساب فردی که خرید را ثبت کرده واریز میگردد. در صورت مرجوع کردن بسته هزینه ارسال بسته بر عهده مشتری است و پس از کسر این هزینه مبلغ به حساب مشتری واریز می گردد.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare